web-mine
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
  • סודות הכאב נחשפים: כך תיפטרו מכאבי הגב והברכיים (רמז: לא עם כדורים)
  • "אנשים שעשו ביטוחי חיים לפני הרבה שנים – עדיין משלמים את התעריף הישן"
  • על קו המים: הפרויקט המרהיב בבטומי שמציע דירה החל מ-40 אלף דולר
  • כך תשקיעו בנדל"ן בלונדון, עם 50 אלף פאונד
  • הרפורמה בביטוח תאונות אישיות תחל בפברואר: אלו הסיבות למהר
  • כבר לא צריך 700 בפסיכומטרי בשביל תואר במדעי המחשב
  • הסטודנט לתואר ראשון הפך לאח אקדמי במחלקה הפנימית של וולפסון
  • הקליניקה הקטנה מחיפה טיפלה בלייזר בפטרת ציפורניים – והפכה לרשת מצליחה
  • כך תשקיעו בחברה הישראלית שהופכת את הרפואה למותאמת אישית
  • הטעות בניסוי הובילה לתגלית בחקר הסרטן: חברת Oncohost מגייסת משקיעים
מה מעניין אותך?
web-mine
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
ראשי » פרסום ושיווק » פרסום בפייסבוק: שלוש דרכים פשוטות לשדרוג הקמפיין

פרסום בפייסבוק: שלוש דרכים פשוטות לשדרוג הקמפיין

8 באפריל 2015 13:00 אין תגובות
פרסום בפייסבוק: שלוש דרכים פשוטות לשדרוג הקמפיין

השקעת כסף בתקציב פרסום, עיצוב מושקע ופילוח מדויק של קהל היעד, והפרסום עדיין לא עובד? כך תשנה את זה

פרסום בפייסבוק הוא אחת השיטות המרכזיות היום לשיווק באינטרנט, אך לא תמיד הוא מתבצע בצורה הנכונה. יש שלוש דרכים קלות ופשוטות שישדרגו כל קמפיין פייסבוק באופן מיידי: שינוי קטן בתמונה שבמודעה, שמירה על איכות קהל היעד ותמחור נכון, יכולים להביא את השינוי המיוחל עם אחוזי הקלקה גבוהים יותר שיובילו לתוצאות הרבה יותר טובות.

1. הבלט את המסר השיווקי

בכל פרסום בפייסבוק, ניתן לשלב בתמונה עד 20% טקסט מבלי לפגוע בביצועי הקמפיין, וזו בהחלט אפשרות שכדאי לנצל. את התמונה הגולש רואה בדרך כלל לפני שהוא קורא את הטקסט הנלווה למודעה. הוספת טקסט שיווקי קצר לתמונה תבליט את המסר עוד יותר, וכך יעלו גם אחוזי ההקלקה, הרבה מעבר לפרסום תמונה שאינה כוללת טקסט.

2. שים לב לאיכות הקהל שלך

נכון שפילוח הקהל בקמפיין לפי פרמטרים כמו מין, גיל, ישוב ואפילו תחומי עניין יכולים למקד את המודעה שלך, אך ייתכן שגם אחרי פילוח כזה תקבל לא מעט לייקים מגולשים שאינם רלוונטיים לך, בלשון המעטה, וגם שינוי של הגדרות הפילוח לא יעזור כנראה.

אם לא בחרת בפרסום מסוג רימרקטינג (פרסום שמבוסס על הגולשים שביקרו באתר שלך ובעקבות זאת נחשפים למודעות בפייסבוק), ניתן להגיע לקהל איכותי וממוקד, באחת משתי דרכים: פרסום לחברים של אוהדי הדף, או פרסום לאנשים בעלי מאפיינים דומים לאלו של אוהדי הדף, על ידי יצירת קהל דומה (look alike).

במצב בו הדף שלך עוד חדש, קהל האוהדים אמנם יהיה קטן אך איכותי ומבוסס על אוהדים אמיתיים ולא מזויפים, שכנראה גם רלוונטיים במידה מסוימת לקמפיין. לכן, פרסום שיופעל רק עבור החברים של אותם אוהדים או לקהל דומה – ישאיר אותך סביב אותו גרעין איכותי וסביבו בלבד.

ומה אם דף הפייסבוק כבר הספיק להתמלא בלייקים לא איכותיים? את הלייקים שאינם מתאימים אפשר להסיר מרשימת החברים דרך הגדרות הדף העסקי (Settings בתפריט הדף), בחירה באפשרות People and other pages, והסרה של כל מי שנראה שהגיע לעמוד העסקי לגמרי בטעות.

3. סמוך על התמחור האוטומטי של פייסבוק

בדרך כלל, שיטת התמחור הטובה ביותר למודעות פייסבוק היא אוטומטית. ברוב המקרים זה יהיה התמחור הזול והמשתלם ביותר לפרסום ממומן, ופייסבוק היא זו שמחליטה כמה תשלם על קליק או על מעורבות גולש. במצב אידיאלי, פרסום בפייסבוק יעלה בין כמה עשרות אגורות לכמה שקלים על לכל קליק, ומודעה עם ביצועים סבירים לא תעלה יותר משקל אחד להקלקה.

בחירה בשיטת תמחור אוטומטית תשמור על המודעה שלך באוויר בכל מצב, וכך היא לא תדשדש במקום בגלל שינויים במחירי מודעות במערכת הפרסום או גורמים אחרים. אם המודעה משיגה ביצועים מספיק טובים ואחוזי הקלקה גבוהים, תוכל לשנות את שיטת התמחור שלה מאוחר יותר, ולהגדיר ידנית את העלות המקסימלית להקלקה או למעורבות הגולשים, מבלי לפגוע בביצועי הקמפיין.

המאמר נכתב על ידי מלי סנדלר בקר, עורכת ראשית בחברת מליס – המתמחה בשירותי תוכן, שיווק, יעוץ שיווקי ופרסום באינטרנט – ניהול קמפיינים באאוטבריין וטאבולה, פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם.

פרסום בפייסבוק שיווק בפייסבוק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
על קו המים: הפרויקט המרהיב בבטומי שמציע דירה החל מ-40 אלף דולר
נדל"ן

על קו המים: הפרויקט המרהיב בבטומי שמציע דירה החל מ-40 אלף דולר

כך תשקיעו בנדל"ן בלונדון, עם 50 אלף פאונד
נדל"ן

כך תשקיעו בנדל"ן בלונדון, עם 50 אלף פאונד

הרפורמה בביטוח תאונות אישיות תחל בפברואר: אלו הסיבות למהר
צרכנות

הרפורמה בביטוח תאונות אישיות תחל בפברואר: אלו הסיבות למהר

כבר לא צריך 700 בפסיכומטרי בשביל תואר במדעי המחשב
קריירה ועסקים

כבר לא צריך 700 בפסיכומטרי בשביל תואר במדעי המחשב

הסטודנט לתואר ראשון הפך לאח אקדמי במחלקה הפנימית של וולפסון
קריירה ועסקים

הסטודנט לתואר ראשון הפך לאח אקדמי במחלקה הפנימית של וולפסון

הקליניקה הקטנה מחיפה טיפלה בלייזר בפטרת ציפורניים – והפכה לרשת מצליחה
בריאות ולייפסטייל

הקליניקה הקטנה מחיפה טיפלה בלייזר בפטרת ציפורניים – והפכה לרשת מצליחה

מערכת Web-Mine

עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר
מנהלת תוכן: הילה קידר
בניית אתר: שקד משרד פרסום
פרסום באאוטבריין: מליס
פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

להפקת כתבות תוכן שיווקי וקידום ברשת אתרי התוכן של אאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל mali@web-mine.co.il

פרסום באינטרנט
ייעוץ שיווקי
קופירייטינג
שיווק בפייסבוק

קטגוריות
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
חדש באתר
סודות הכאב נחשפים: כך תיפטרו מכאבי הגב והברכיים (רמז: לא עם כדורים)
"אנשים שעשו ביטוחי חיים לפני הרבה שנים – עדיין משלמים את התעריף הישן"
על קו המים: הפרויקט המרהיב בבטומי שמציע דירה החל מ-40 אלף דולר
כך תשקיעו בנדל"ן בלונדון, עם 50 אלף פאונד
מדיניות פרטיות | תנאי שימוש
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס