web-mine
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
  • סודות הכאב נחשפים: כך תיפטרו מכאבי הגב והברכיים (רמז: לא עם כדורים)
  • "אנשים שעשו ביטוחי חיים לפני הרבה שנים – עדיין משלמים את התעריף הישן"
  • על קו המים: הפרויקט המרהיב בבטומי שמציע דירה החל מ-40 אלף דולר
  • כך תשקיעו בנדל"ן בלונדון, עם 50 אלף פאונד
  • הרפורמה בביטוח תאונות אישיות תחל בפברואר: אלו הסיבות למהר
  • כבר לא צריך 700 בפסיכומטרי בשביל תואר במדעי המחשב
  • הסטודנט לתואר ראשון הפך לאח אקדמי במחלקה הפנימית של וולפסון
  • הקליניקה הקטנה מחיפה טיפלה בלייזר בפטרת ציפורניים – והפכה לרשת מצליחה
  • כך תשקיעו בחברה הישראלית שהופכת את הרפואה למותאמת אישית
  • הטעות בניסוי הובילה לתגלית בחקר הסרטן: חברת Oncohost מגייסת משקיעים
מה מעניין אותך?
web-mine
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
ראשי » פרסום ושיווק » כתיבה שיווקית: איך לכתוב כותרת שתמשוך הקלקות?

כתיבה שיווקית: איך לכתוב כותרת שתמשוך הקלקות?

2 באפריל 2015 15:20 אין תגובות

דו"ח חדש של Hubspot ו-Outbrain חושף את הסוד – כך תנסח כותרות שיקפיצו את אחוזי ההקלקה ויגבירו את התנועה לאתר שלך

בלוג, ניוזלטר, מאמר באתר, קידום אורגני במנועי החיפוש, פרסום בגוגל, בפייסבוק ובאאוטבריין – יש המון דרכים לשווק עסק באמצעות תוכן. אבל בעולם עמוס כתבות, פרסומות ומידע, התחרות על תשומת לב הגולש קשה מאוד. איך בכל זאת גורמים לו לעצור ולהסתכל על מה שיש לך להציע?

לפני הכל, הכותרת בה תבחר יכולה להביא להצלחת התוכן השיווקי שלך, באופן משמעותי. דו"ח משותף של שתי החברות המובילות בתחום השיווק באינטרנט באמצעות תוכן, Hubspot ו-Outbrain, מראה כי ישנם עקרונות וכלים מסוימים שכדאי לשים אליהם לב, מכיוון שהם יכולים למקסם את האפקטיביות של כותרות בכל הקשור ליצירת הקלקות, כניסה לכתבות ויצירת מעורבות ושיחה בעקבות התוכן שפורסם.

כמה תווים יש בכותרת, ולמה זה משנה?

על פי הדו"ח, לפני שמפרסמים כתבה או מאמר באינטרנט כדאי לחשוב היכן הם יופיעו, ולהתאים את הכותרת לפלטפורמה:

  • במאמר המיועד להפצה בטוויטר רצוי להשתמש בכותרת של פחות מ-140 תווים, כדי שיחד עם קישור, הטקסט יוכל להיכנס לציוץ אחד בלבד.
  • בכתבה שמטרתה קידום במנועי חיפוש, חשוב שבכותרת יהיו מקסימום 65 תווים, אחרת היא תיקטע בתצוגת תוצאות החיפוש.
  • כאשר המטרה היא הנעת גולשים לפעולה, כדאי להשתמש בכותרות בנות 40-21 תווים בלבד, כיוון שהן, לפי הדו"ח, הכותרות שיצרו הכי הרבה מעורבות גולשים.

איפה צריכות להיות המילים החשובות?

כאשר רוצים לקדם מאמר דרך הפצה ויראלית או מנועי החיפוש, כתיבה שיווקית טובה תהיה כזו שתכלול מילות מפתח רלוונטיות, ולא רק בכותרת – אלא ממש בתחילתה. תוכן שיווקי בנושא בחירת מלון בפריז, למשל, יתאים למי שיחפש את הביטוי "חופשה בפריז", והוא קהל היעד שתרצה שייחשף לתוכן הזה. לכן, כותרת כמו "חופשה בפריז: איך לבחור בית מלון?" תקודם בגוגל הרבה יותר טוב מכותרת כמו "איך לבחור מלון לחופשה בפריז?", למרות הדמיון ביניהן.

כותרת שמבטיחה – אבל גם מקיימת

כותרת יעילה היא כזו שמבטיחה משהו לקורא, כדי ליצור אצלו סקרנות ולעודד אותו להקליק עליה ולקרוא את המאמר כולו. תוכן לקידום מותג יבקש ליצור רושם טוב אצל קהל היעד ולקשר את המותג עם חוויה חיובית. לכן, הוא חייב לקיים את ההבטחה שהוא נותן בכותרת, ולספק לגולש את מה שהוא מצפה לקבל.

אם הכותרת היא רק "מלכודת הקלקות" או סתם התחכמות מיותרת, היא לא מספקת שום מענה להבטחה שנתנה, ולכן הגולש ייצא דווקא עם חוויה שלילית המקושרת אצלו למותג, וכנראה שכבר לא יהיה לקוח שלו.

שימוש בסוגריים בכותרת: להסביר לגולש מה הוא מקבל

הדו"ח חושף דרך פשוטה לכתיבה שיווקית שמכוונת את הגולש למה שמחכה לו במאמר, עוד לפני שנכנס לקרוא אותו. הדרך הזו היא שימוש בסוגריים, ובהם הסבר קצר על מה כולל הטקסט.

כותרות בסגנון "תרגילים מנצחים לחיזוק שרירי הבטן [וידיאו]", או "איך לשלוט בהוצאות החודשיות? [מדריך אלקטרוני להורדה]", מראות לגולש מהרגע הראשון מה הוא עומד לקבל ובאיזה אופן, וכך אין כאן אפשרות לאכזב אותו או להבטיח לו משהו שלא יקבל.

לפי הדו"ח, כותרות בסגנון זה מביאות להתעניינות ולפעולה באופן ממוקד יותר, כיוון שרק מי שבאמת מתעניין בתוכן זה, יקליק וימשיך לקרוא אותו. עוד מתברר, כי שימוש בכותרות המתארות בסוגריים את סוג התוכן, מגדילות את יצירת השיחה ב-51% בממוצע. כותרות מסוג זה הן אפקטיביות בכל שלב, כיוון שהן מגדילות את כמות ההקלקות באופן משמעותי, אך לא רק אותן, אלא גם את כמות הצפיות במאמרים ואפילו את אחוז מעורבות הגולשים.


מליס ניהול תוכן ואתרי אינטרנט מספקים שירותי תוכן, פרסום באינטרנט, קופירייטינג וכתיבה שיווקית.

למידע נוסף:

מלאו את הפרטים מטה ונציג יחזור אליכם –

כתיבה שיווקית תוכן שיווקי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
על קו המים: הפרויקט המרהיב בבטומי שמציע דירה החל מ-40 אלף דולר
נדל"ן

על קו המים: הפרויקט המרהיב בבטומי שמציע דירה החל מ-40 אלף דולר

כך תשקיעו בנדל"ן בלונדון, עם 50 אלף פאונד
נדל"ן

כך תשקיעו בנדל"ן בלונדון, עם 50 אלף פאונד

הרפורמה בביטוח תאונות אישיות תחל בפברואר: אלו הסיבות למהר
צרכנות

הרפורמה בביטוח תאונות אישיות תחל בפברואר: אלו הסיבות למהר

כבר לא צריך 700 בפסיכומטרי בשביל תואר במדעי המחשב
קריירה ועסקים

כבר לא צריך 700 בפסיכומטרי בשביל תואר במדעי המחשב

הסטודנט לתואר ראשון הפך לאח אקדמי במחלקה הפנימית של וולפסון
קריירה ועסקים

הסטודנט לתואר ראשון הפך לאח אקדמי במחלקה הפנימית של וולפסון

הקליניקה הקטנה מחיפה טיפלה בלייזר בפטרת ציפורניים – והפכה לרשת מצליחה
בריאות ולייפסטייל

הקליניקה הקטנה מחיפה טיפלה בלייזר בפטרת ציפורניים – והפכה לרשת מצליחה

מערכת Web-Mine

עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר
מנהלת תוכן: הילה קידר
בניית אתר: שקד משרד פרסום
פרסום באאוטבריין: מליס
פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

להפקת כתבות תוכן שיווקי וקידום ברשת אתרי התוכן של אאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל mali@web-mine.co.il

פרסום באינטרנט
ייעוץ שיווקי
קופירייטינג
שיווק בפייסבוק

קטגוריות
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
חדש באתר
סודות הכאב נחשפים: כך תיפטרו מכאבי הגב והברכיים (רמז: לא עם כדורים)
"אנשים שעשו ביטוחי חיים לפני הרבה שנים – עדיין משלמים את התעריף הישן"
על קו המים: הפרויקט המרהיב בבטומי שמציע דירה החל מ-40 אלף דולר
כך תשקיעו בנדל"ן בלונדון, עם 50 אלף פאונד
מדיניות פרטיות | תנאי שימוש
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס