web-mine
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
  • סודות הכאב נחשפים: כך תיפטרו מכאבי הגב והברכיים (רמז: לא עם כדורים)
  • "אנשים שעשו ביטוחי חיים לפני הרבה שנים – עדיין משלמים את התעריף הישן"
  • על קו המים: הפרויקט המרהיב בבטומי שמציע דירה החל מ-40 אלף דולר
  • כך תשקיעו בנדל"ן בלונדון, עם 50 אלף פאונד
  • הרפורמה בביטוח תאונות אישיות תחל בפברואר: אלו הסיבות למהר
  • כבר לא צריך 700 בפסיכומטרי בשביל תואר במדעי המחשב
  • הסטודנט לתואר ראשון הפך לאח אקדמי במחלקה הפנימית של וולפסון
  • הקליניקה הקטנה מחיפה טיפלה בלייזר בפטרת ציפורניים – והפכה לרשת מצליחה
  • כך תשקיעו בחברה הישראלית שהופכת את הרפואה למותאמת אישית
  • הטעות בניסוי הובילה לתגלית בחקר הסרטן: חברת Oncohost מגייסת משקיעים
מה מעניין אותך?
web-mine
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
ראשי » פרסום ושיווק » פרסום בטאבולה ואאוטבריין: השיטה שמייצרת לעסקים לידים איכותיים באמצעות כתבה שיווקית

פרסום בטאבולה ואאוטבריין: השיטה שמייצרת לעסקים לידים איכותיים באמצעות כתבה שיווקית

5 במרץ 2016 21:19 אין תגובות
פרסום בטאבולה ואאוטבריין: השיטה שמייצרת לעסקים לידים איכותיים באמצעות כתבה שיווקית
Facebook Twitter Google-plus

מכירים את ה"כתבות הנוספות שעשויות לעניין אותך" שמופיעות מתחת לכל כתבה שאתם קוראים? טאבולה ואאוטבריין מובילות בישראל את השיטה לפרסום באמצעות תוכן, שמצליחה לייצר למפרסם פניות איכותיות יותר מכל שיטה אחרת באינטרנט

לחלק גדול מהכתבות שכולנו קוראים באתרי תוכן, אנו מגיעים דרך "כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך" – האזור שמופיע מתחת לכל כתבה כמעט בכל אתר תוכן בארץ ובעולם.

מה שרוב הגולשים לא יודעים הוא שמדובר בפלטפורמת פרסום לכל דבר, ממש כמו מודעות גוגל או פייסבוק, ושרוב הכתבות המופיעות בה מקודמות בתשלום כשיטת פרסום באינטרנט. בישראל, הפלטפורמות הנפוצות לשיווק באמצעות תוכן הן אאוטבריין וטאבולה, כאשר טאבולה בולטת יותר באתרי התוכן הגדולים כמו "Ynet", "וואלה!", "גלובס", "ישראל היום" ועוד.

פרסום בטאבולה: נראה כמו קישור לכתבה רגילה

כמחצית מהכתבות המתפרסמות בטאבולה או באאוטבריין הן למעשה תוכן שיווקי מטעם המפרסם, שהמטרה שלו היא לחשוף את הגולש למוצר או לשירות מסוים, ולייצר מספיק עניין כדי שהוא גם ייצור קשר ויסגור עסקה. האם זה עובד? לדברי מלי סנדלר בקר, עורכת ראשית ומנהלת הקמפיינים בחברה לשיווק באינטרנט מליס דיגיטל, התשובה היא בהחלט כן.

"פרסום כזה לא נראה כמו עוד פרסומת או באנר, אלא ממש כמו קישור לכתבה רגילה באתר שהגולש נמצא בו באותו רגע", היא מסבירה. "כתבה כזו מצליחה להעביר את המסר השיווקי במשך כמה דקות ברצף – הרבה יותר מכל פרסום אחר באינטרנט.

"כדי שהפרסום יהיה אפקטיבי, חשוב שהכתבה לא תהיה שיווקית מדי אלא כתובה מנקודת מבט אובייקטיבית, ותייצר מספיק ערך ועניין עבור הקוראים. סתם כתבה שיווקית לא תעבוד, ובאאוטבריין – רוב הסיכויים שגם לא תאושר לפרסום".

שיווק באמצעות תוכן – איך זה עובד?

"השלב הראשון בתהליך הוא יצירת כתבה שיווקית שפונה לקהל היעד המתאים. לאחר שהכתבה מוכנה, היא עולה לאתר של המפרסם או לאתר תוכן, ואז למעשה אפשר להתחיל בקמפיין. מהרגע שהפרסום מתחיל, קישור לכתבה מתחיל להופיע באתרי תוכן גדולים כמו ynet או mako, וגולש שלוחץ על הקישור – נכנס לאתר כדי לקרוא את הכתבה. אם הנושא מעניין אותו, הוא גם יכול להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר".

כמה זה עולה?
"לפני שמתחילים לקדם תוכן באאוטבריין או לפרסם בטאבולה, צריך לקחת בחשבון את תקציב הפרסום שרוצים להשקיע, את עלות ניהול הקמפיין ובנוסף יש עלות חד פעמית של כתיבת הכתבה. בסך הכל מדובר בסדר גודל של כמה אלפי שקלים לחודש, שמניבים אלפי כניסות לכתבה בהנחה שהעלות לקליק נעה בין כחצי שקל לשקל לקליק.

"העלות לקליק היא פחות או יותר כמו העלות בפייסבוק, אבל ההבדל בין שני סוגי הפרסום הוא עצום. מפרסם בפייסבוק מנסה לייצר תוצאה מיידית – בדרך כלל מנסים להעביר את הגולש לאתר אינטרנט או לדף נחיתה לצורך השארת פרטים בטופס לידים. בטאבולה ואאוטבריין זה עובד אחרת. מובילים את הגולש לכתבה שמספקת לו המון מידע, וגורמת לו להבין הרבה יותר טוב את המוצר או השירות שמציעים לו".

בפועל, זה מוביל לפניות איכותיות יותר?
"קידום תוכן בטאבולה או פרסום באאוטבריין נחשב לפרסום מאוד אפקטיבי כי הוא מייצר פניות רציניות מלקוחות רציניים. אין 'לידים זבל', כמו שאנחנו קוראים לזה, ומגיעים המון כאלה בפרסום בפייסבוק, למשל. מכתבה שיווקית מתקבלים רק לידים איכותיים. אלה גולשים שקראו את הכתבה במשך 2-3 דקות בממוצע, כבר יודעים ומבינים היטב במה מדובר – לכן הם נמצאים ברמת מוכנות הרבה יותר גבוהה לסגירת עסקה.

הפניות מפייסבוק התבררו כבזבוז זמן וכסף

"אחד הלקוחות שלנו פרסם בפייסבוק במשך חודשים ארוכים, קיבל המון לידים – אבל מצא את עצמו מדבר כל היום בטלפון עם אנשים שרובם רק רצו לקבל ממנו עוד פרטים, ולא הצליח לסגור עסקה עם אף אחד", היא מספרת. 

"כשהתחלנו לפרסם כתבה בטאבולה, הגיעו לידים מאוד איכותיים ועסקאות התחילו להיסגר פתאום. בגלל שהם כבר קראו את הכתבה, האנשים שפנו למפרסם ידעו לקראת מה הם הולכים, זה מה שעשה את כל ההבדל".

אני רוצה לדעת עוד על פרסום בטאבולה ואאוטבריין

מתעניינים בפרסום כתבה שיווקית באתרים הגדולים בישראל?

מלאו את הפרטים –

מליס פרסום באאוטבריין שיווק באמצעות תוכן תוכן שיווקי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
על קו המים: הפרויקט המרהיב בבטומי שמציע דירה החל מ-40 אלף דולר
נדל"ן

על קו המים: הפרויקט המרהיב בבטומי שמציע דירה החל מ-40 אלף דולר

כך תשקיעו בנדל"ן בלונדון, עם 50 אלף פאונד
נדל"ן

כך תשקיעו בנדל"ן בלונדון, עם 50 אלף פאונד

הרפורמה בביטוח תאונות אישיות תחל בפברואר: אלו הסיבות למהר
צרכנות

הרפורמה בביטוח תאונות אישיות תחל בפברואר: אלו הסיבות למהר

כבר לא צריך 700 בפסיכומטרי בשביל תואר במדעי המחשב
קריירה ועסקים

כבר לא צריך 700 בפסיכומטרי בשביל תואר במדעי המחשב

הסטודנט לתואר ראשון הפך לאח אקדמי במחלקה הפנימית של וולפסון
קריירה ועסקים

הסטודנט לתואר ראשון הפך לאח אקדמי במחלקה הפנימית של וולפסון

הקליניקה הקטנה מחיפה טיפלה בלייזר בפטרת ציפורניים – והפכה לרשת מצליחה
בריאות ולייפסטייל

הקליניקה הקטנה מחיפה טיפלה בלייזר בפטרת ציפורניים – והפכה לרשת מצליחה

מערכת Web-Mine

עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר
מנהלת תוכן: הילה קידר
בניית אתר: שקד משרד פרסום
פרסום באאוטבריין: מליס
פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

להפקת כתבות תוכן שיווקי וקידום ברשת אתרי התוכן של אאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל mali@web-mine.co.il

פרסום באינטרנט
ייעוץ שיווקי
קופירייטינג
שיווק בפייסבוק

קטגוריות
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
חדש באתר
סודות הכאב נחשפים: כך תיפטרו מכאבי הגב והברכיים (רמז: לא עם כדורים)
"אנשים שעשו ביטוחי חיים לפני הרבה שנים – עדיין משלמים את התעריף הישן"
על קו המים: הפרויקט המרהיב בבטומי שמציע דירה החל מ-40 אלף דולר
כך תשקיעו בנדל"ן בלונדון, עם 50 אלף פאונד
מדיניות פרטיות | תנאי שימוש
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס