web-mine
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
  • "אנשים שעשו ביטוחי חיים לפני הרבה שנים – עדיין משלמים את התעריף הישן"
  • על קו המים: הפרויקט המרהיב בבטומי שמציע דירה החל מ-40 אלף דולר
  • כך תשקיעו בנדל"ן בלונדון, עם 50 אלף פאונד
  • הרפורמה בביטוח תאונות אישיות תחל בפברואר: אלו הסיבות למהר
  • כבר לא צריך 700 בפסיכומטרי בשביל תואר במדעי המחשב
  • הסטודנט לתואר ראשון הפך לאח אקדמי במחלקה הפנימית של וולפסון
  • הקליניקה הקטנה מחיפה טיפלה בלייזר בפטרת ציפורניים – והפכה לרשת מצליחה
  • כך תשקיעו בחברה הישראלית שהופכת את הרפואה למותאמת אישית
  • הטעות בניסוי הובילה לתגלית בחקר הסרטן: חברת Oncohost מגייסת משקיעים
  • יזמים ישראלים בסלוניקי: "צופים עליית מחירים מטאורית תוך 3 שנים"
מה מעניין אותך?
web-mine
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
ראשי » פרסום ושיווק » "את כל הניסיון שצברתי בתחום השיווק והפרסום – הלקוחות שלי מקבלים על מגש של כסף"

"את כל הניסיון שצברתי בתחום השיווק והפרסום – הלקוחות שלי מקבלים על מגש של כסף"

12 במרץ 2019 11:13 אין תגובות
"את כל הניסיון שצברתי בתחום השיווק והפרסום – הלקוחות שלי מקבלים על מגש של כסף"

דורון שקד מוכיח ששיווק העסק יכול להיעשות מבחוץ, ולחסוך לחברות את הצורך בגיוס מנהל או מחלקת שיווק, זמן וגם הרבה מאוד כסף. בדקנו מה זה אומר להיות הפנים של עסק שהוא לא שלך, ואיך בעלי עסקים יכולים להרוויח מזה

שיווק הוא חלק מרכזי ובלתי נפרד מכל עסק משגשג ומצליח, אבל לא כל בעל עסק יודע לעשות את זה נכון, ומעט מאוד עסקים בישראל יכולים להרשות לעצמם את עלות השכר של מנהל שיווק שכיר, או של מחלקת שיווק שלמה. היום, כשהשיווק הופך להיות בעיקר דיגיטלי וחוקי המשחק משתנים מדי יום – עסקים רבים פשוט לא עומדים בקצב.

"לא כל בעלי העסקים רוצים או יכולים להקים מחלקת שיווק ולא כל בעל עסק מתאים להיות הפנים של החברה", מסביר דורון שקד, יועץ אסטרטגי ושיווקי ותיק ובעל משרד הפרסום "שקד".

"להרבה עסקים וחברות יהיה נכון יותר להיעזר במנהל שיווק חיצוני, שמגיע בדרך כלל עם ניסיון משמעותי יותר מכל מנהל שיווק שכיר רגיל, ויכול בנוסף, לספק לחברה מעטפת שיווקית שלמה שמותאמת לכל החידושים בתחום –  הכל תחת מטרייה אחת. הבעלים יכול להפסיק לשבור את הראש".

"באים עם חזון – ויוצאים עם עסק שעובד" 

חברת הפרסום שבבעלותו של שקד היא אחת המוכרות ביותר באזור באר שבע והדרום, עם מנעד לקוחות רחב ומגוון – שכולם הגיעו על בסיס המלצות מפה לאוזן. "עם התפתחות החברה, עלה הצורך מהלקוחות לקבל מאיתנו יותר מלוגו, מיתוג או בנייה של אתר", אומר שקד.

"מה שהיה חסר להם בעיקר, זה מישהו שינחה אותם מה לעשות ואיך לפעול בכל מה שקשור לשיווק ולמכירות. כשהבנתי שזה הצורך של הלקוחות שלנו, הבנתי שהם בעצם זקוקים לי כיועץ אסטרטגי, מנהל שיווק צמוד".

"היום, לקוחות כאלה מקבלים מעטפת שלמה של שירותי פרסום וייעוץ אסטרטגי, הם מגיעים עם חזון לעסק, עם רעיון התחלתי, ויוצאים עם המפתחות לעסק של עצמם. זה תהליך מדהים", הוא אומר בסיפוק.

עד כמה זה באמת מחליף את מחלקת השיווק בתוך העסק?
"להשקיע במערך שיווק שיתחיל מאפס ויבזבז הרבה זמן וכסף בלמידה, זה לא תהליך פשוט לעסק. הלקוחות שאני מלווה מקבלים על מגש של כסף את כל הניסיון שצברתי בתחום השיווק, הפרסום והמכירות בכל התפקידים שהייתי בהם קודם.

"כבעל משרד פרסום, אני גם מספק להם את כל השירותים הנלווים שהם צריכים, או מחבר אותם לספקים הנכונים שאני עובד איתם שנים ארוכות – זה עוד יתרון משמעותי שחוסך הרבה".

"חי את החידושים על בסיס יומיומי"

את דרכו המקצועית, שקד התחיל בכלל בתחום המוזיקה, כשעלה הצורך להקים אתר אינטרנט עבור שירותי המוזיקה שסיפק – והוא החליט לנסות לעשות את זה לבד. "אחרי שנה, כבר היתה לי חברה לבניית אתרים", הוא נזכר.

ב-15 השנה האחרונות, שקד למד לעומק את כל יסודות השיווק הדיגיטלי, מעיצוב גרפי ועד לקידום אתרים. "ההתחלה שלי היתה במקביל ללידה של התחום כולו. אני מכיר את היסודות, אבל גם חי את החידושים על בסיס יומיומי, רוב ספקי הדיגיטל היום לא יכולים להגיד שהם היו שם מההתחלה", שקד אומר בחיוך.

"ההכנסות של העסק הוכפלו פי 10"

"עם הזמן, הבנתי שהלקוחות צריכים אותי גם בצד העסקי כדי להיות בפרונט של החברה ולהעביר לקהל היעד שלהם את המסרים בצורה הכי חדה וממוקדת. באחד המקרים שאני מלווה, הגיעה אלי חברה על סף סגירה", מספר שקד. "יש לה שירות מעולה ומוצר מבוקש – אבל העובדים לא הצליחו לדבר עם הלקוחות. היתה להם סטיגמה שלילית, והמתחרים שלהם נהנו מכל השלל.

"כשנכנסתי לעסק, המחזור של החברה עמד על 2.4 מיליון שקל. עשינו תהליך יחד, יצאנו למיתוג מחודש ודי מהר הצלחנו להסיר את כל המכשולים. היום, אגב, המחזור שלהם עומד על 28 מיליון שקל בשנה – יותר מפי 10".

איזה סוג עסקים מגיעים אליך?
"אני מלווה בעיקר חברות בגודל בינוני. חברת נגבים, למשל, שעוסקת בתחום קליטה ומחזור פסולת בניין בבאר שבע, הגיעה אלינו בשנה האחרונה במצב של עסק לא יציב שעתידו לא ברור. היום, אחרי תהליך מיתוג וחידוש, כשאני עומד בפרונט, הם מהווים תחרות קשה מאוד לחברות הוותיקות בתחום, וגם הצליחו להגדיל את מחזור הפעילות שלהם באחוזים מרשימים מאוד. זה תהליך מאוד מספק", הוא מסכם.

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק!

מעוניינים בייעוץ ראשוני על ידי דורון שקד?

מלאו את הפרטים  –

« פוסט קודם
פוסט הבא »
הצטרפו אלינו בפייסבוק

הכתבות הנקראות באתר
כך תשקיעו בנדל"ן בלונדון, עם 50 אלף פאונד
נדל"ן

כך תשקיעו בנדל"ן בלונדון, עם 50 אלף פאונד

הרפורמה בביטוח תאונות אישיות תחל בפברואר: אלו הסיבות למהר
צרכנות

הרפורמה בביטוח תאונות אישיות תחל בפברואר: אלו הסיבות למהר

כבר לא צריך 700 בפסיכומטרי בשביל תואר במדעי המחשב
קריירה ועסקים

כבר לא צריך 700 בפסיכומטרי בשביל תואר במדעי המחשב

הסטודנט לתואר ראשון הפך לאח אקדמי במחלקה הפנימית של וולפסון
קריירה ועסקים

הסטודנט לתואר ראשון הפך לאח אקדמי במחלקה הפנימית של וולפסון

הקליניקה הקטנה מחיפה טיפלה בלייזר בפטרת ציפורניים – והפכה לרשת מצליחה
בריאות ולייפסטייל

הקליניקה הקטנה מחיפה טיפלה בלייזר בפטרת ציפורניים – והפכה לרשת מצליחה

כך תשקיעו בחברה הישראלית שהופכת את הרפואה למותאמת אישית
בריאות ולייפסטייל

כך תשקיעו בחברה הישראלית שהופכת את הרפואה למותאמת אישית

מערכת Web-Mine

עורכת ראשית: מלי סנדלר-בקר
מנהלת תוכן: הילה קידר
בניית אתר: שקד משרד פרסום
פרסום באאוטבריין: מליס
פרסום בטאבולה: מליס

פרסמו אצלנו!

להפקת כתבות תוכן שיווקי וקידום ברשת אתרי התוכן של אאוטבריין או טאבולה, פנו אלינו במייל mali@web-mine.co.il

פרסום באינטרנט
ייעוץ שיווקי
קופירייטינג
שיווק בפייסבוק

קטגוריות
  • דף הבית
  • קריירה ועסקים
  • נדל"ן
  • שיווק
  • בריאות ולייפסטייל
  • פנאי ותרבות
  • צרכנות
  • אוכל
  • תיירות
חדש באתר
"אנשים שעשו ביטוחי חיים לפני הרבה שנים – עדיין משלמים את התעריף הישן"
על קו המים: הפרויקט המרהיב בבטומי שמציע דירה החל מ-40 אלף דולר
כך תשקיעו בנדל"ן בלונדון, עם 50 אלף פאונד
הרפורמה בביטוח תאונות אישיות תחל בפברואר: אלו הסיבות למהר
מדיניות פרטיות | תנאי שימוש
  • Plugins Wordpress
  • Themes Wordpress
  • Documents Wordpress
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס